Geplaatst op 01/12/2020
© AZ Heilig Hart Lier
Om de dienst na verkoop te optimaliseren heeft Belintra geïnvesteerd in een geautomatiseerd service opvolgingssysteem. Op onze website vindt u een link naar “Service aanvragen”. U komt dan op een webformulier terecht dat u kan invullen om de automatische opvolging op te starten.
De voordelen voor u als klant zijn:
Een service medewerker zal u binnen de twee werkdagen contacteren en het defect telefonisch proberen op te lossen. Indien dit niet mogelijk blijkt en een interventie noodzakelijk is, wordt zo snel mogelijk een afspraak gemaakt om de interventie in te plannen.
Regelmatige service van kritische toestellen verzekert u een gegarandeerde functionaliteit over de periode dat de toestellen in gebruik zijn. Een service contract zorgt ervoor dat de infrastructuur regelmatig wordt onderhouden om onverwachte, kostbare uit-dienst-tijd te voorkomen. De Belintra service contracten kunnen voor diverse producten ingezet worden en op maat van de klant worden aangepast om aan alle specifieke noden te beantwoorden.
Voor nog meer informatie kan u ook de Service brochure raadplegen.
Bij verdere vragen, aarzel niet om contact op te nemen met Henk Gabriël (regio West-/Oost-Vlaanderen, Brussel) of Brent De Buyser (regio Antwerpen, Limburg, Vlaams-Brabant).
© 2025 - Belintra NV - Alle rechten voorbehouden
Beeldmateriaal ter illustratie, niet bindend. Specificaties kunnen zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd.